חדש בישראל מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE צילום יחצ

חברת ד"ר סמואלוב משיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי המוביל URIAGE – לרגל ההשקה יצא המותג בקמפיין רחב בהשקעה של 3 מיליון ₪

 מותג הדרמו-קוסמטי הבינלאומי מצרפת URIAGE (אוריאז'), בעל מוניטין מבוסס באירופה ולמעלה מ – 30 שנות מומחיות, הנמכר ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם, עושה את צעדיו הראשונים בישראל, על ידי חברת ד"ר סמואלוב המתמחה בייבוא מותגים מובילים בתחומי הבריאות, הטיפוח והקוסמטיקה.

המותג URIAGE מבוסס על מדע מחסום העור המשולש, לשמירה על בריאות עור אופטימלית. המותג מציע מגוון רחב של מוצרים דרמו קוסמטיים לטיפוח עור הפנים והגוף, המבוססים על מים טרמליים עשירים במיוחד ממעיינות אוריאז', שבהרי האלפים הצרפתיים, בשילוב רכיבים דרמטולוגיים פעילים יחודיים. מים אלו ידועים בזכות ריכוז המינרלים יוצא הדופן שלהם (11,000 מ"ג לליטר) ובתכונותיהם המוכחות מדעית של לחות, הגנה והרגעה וחיזוק מחסום ההגנה של העור.

חדש בישראל מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE צילום יחצ

יחד עם המרכיבים הפעילים, המוצרים מספקים מענה מדויק לכל סוגי העור, כולל הרגישים ביותר, ומתאימים לכל בני המשפחה. המותג מציע מגוון רחב של סדרות המותאמות אישית לטיפול בבעיות עור מגוונות – סדרה ייעודית לפיגמנטציה, להגנה מהשמש, לעור יבש ומגורה, לעור שמן הנוטה לפצעונים, לעור רגיש עם נטיה לאדמומיות ועוד. כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית ונמכרים ברחבי העולם בבתי מרקחת.

ההשקה בישראל תלווה בקמפיין שיווקי רחב היקף שיכלול קמפיינים ממוקדים בדיגיטל, פעילות רחבה ברשתות החברתיות, חשיפה תקשורתית באמצעות פעילות יחסי ציבור ונראות בולטת בנקודות המכירה. הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 3 מיליון ₪ במטרה לחשוף את המותג לקהל הישראלי ולייצר מודעות ונוכחות בשוק המקומי תוך מיצוב המותג כמותג דרמו-קוסמטי מומחה ומוביל המביא איתו מדע, ידע דרמטולוגי וחדשנות פורצת דרך.

חדש בישראל מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE צילום יחצ

הקמפיין יציג את הסדרות המובילות של המותג, הנחשבות פופולריות ברחבי העולם ומומלצות על ידי למעלה מ-45,000 אנשי מקצוע בתחום הבריאות ברחבי העולם – ביניהם רופאי עור, רוקחים ואנשי מקצוע.

URIAGE הינו מותג דרמו-קוסמטיקה צרפתי מוביל עם למעלה מ – 30 שנות מומחיות מדעית. כל מוצרי המותג פותחו על בסיס מחקרים מדעיים מתקדמים ובשיתוף פעולה עם רופאי עור, במטרה להבטיח את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, בטיחות ויעילות. המוצרים נתמכים על ידי 17 פטנטנים ומומלצים על ידי למעלה מ-45,000 אנשי מקצוע בתחום הבריאות העולם. המותג שייך כיום לקבוצת PUIG, תאגיד הקוסמטיקה והאופנה הבינ"ל המוביל מספרד והוא חלק מחטיבת הדרמה של התאגיד הכוללת מותגים מובילים נוספים שיושקו בישראל בהמשך.

לדברי מנכ"ל החברה, רן סמואלוב: "כניסת המותג URIAGE לישראל מהווה עבורנו צעד משמעותי נוסף במימוש החזון שלנו לספק לצרכנים בישראל פתרונות עור איכותיים, יעילים, מקצועיים ונגישים. אנו גאים להרחיב את  פורטפוליו המותגים הבינלאומיים שלנו ומאמינים שמוצרי URIAGE יהוו ערך מוסף אמיתי לצרכנים ולמטופלים בישראל". לדבריו: "מדובר באחד ממותגי הדרמו-קוסמטיקה המובילים בעולם בזכות שילוב בין מדע, יעילות מוכחת וחדשנות. המותג, שהיה חסר עד כה בשוק המקומי משלים כעת את ההיצע הקיים בשוק עם מגוון סדרות ייחודיות ושיתוף הפעולה בין ד"ר סמואלוב לחטיבת PUIG DERMA מביא בשורה של ממש לצרכנים, רופאים ורוקחים בישראל".

חדש בישראל מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE צילום יחצ

בין המוצרים שישווקו –  אוריאז' מים מיסלריים טרמליים לעור רגיש, באריזה גדולה במיוחד 500 מ"ל,
מחיר מומלץ לצרכן – 112.9 ₪.  אוריאז' באריאסן נוזל אולטרה-לייט +SPF50 להגנה גבוהה מאד מהשמש UVA-UVB ואור כחול , 30 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן – 94.9₪. אוריאז' סרום מים טרמליים בוסטר חומצה היאלורונית, 30 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן – 189.9 ₪. אוריאז' היסאק 3 רגול+ קרם פנים טיפול כולל לעור הנוטה לפצעונים ופגמי עור, 40 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן – 119.9 ₪. אוריאז' היסאק משחת SOS – לטיפול מקומי בפצעונים, 15 גר', מחיר מומלץ לצרכן – 82.90 ₪. אוריאז' קסמוז שמן ניקוי מרגיע, לעור יבש הנוטה לאטופי, 500 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן – 130.9 ₪.

בישראל ניתן יהיה להשיג את מגוון מוצרי המותג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here