בוטוקס לתוצאה מושלמת
קרדיט: Freepik

מחיר בוטוקס משתנה בהתאם למקום בו מתבצעת ההזרקה, טווח המחירים של זריקת בוטוקס בודדת נע בין כמה מאות שקלים ויכול להגיע גם ל1500 ₪. בכל אזור הפנים, ליד העניים, במצח, באזור השפתיים והגבות המחיר אף יכול להגיע לבין 2000- 3000 ₪ תלוי במטפל. כמובן שהמחירים תלויים במטפל ובאיכות שלו ובשם שהוא בנה לעצמו. ד"ר לאורה חזן היא מומחית ומקצוענית בתחום הבוטוקס והיא תעניק עבורכם שירות ברמה המקסימלית שניתן לקבל תוך שמירה על הפרטים הקטנים בטיפול על מנת שתצאו הכי מרוצים מהפנים שלכן ושלמות מאיך שאתן נראות, עם מראה חד ומדויק לצורך שלשמו הגעתן.

 

הרמת גבות צונחות ללא ניתוח ובקלות

אחת מן השיטות החדשות והמוצלחות ביותר לשינוי בפנים זאת הרמת גבות בחוטים. הגבות משפיעות על מראה הפנים והן משנות את מראן. גבות אשר צונחות למטה, משנות גם הן את מראה הפנים ויכולות להראות פרצוף עצוב באופן תמידי או אפילו כועס, מה שאינו נכון במציאות עצמה. מראה של צניחת גבות קורה הרבה פעמים בעיקר בגלל הגיל ובגלל שעור הפנים שלנו מזדקן אז כך הפנים הופכות נפולות יותר ויש צורך בהרמת הפנים העיניים, הגבות ואפילו נוצרים כיסים בסמוך לפה. אך גם לבעיה זאת יש פתרון והוא לא כולל ניתוח, הוא כלל הרמת גבות בחוטים שהיא שיטה חדשה ומוצלחת והוכחה גם כיעילה, כמו כן אין צורך בזמן החלמה מהניתוח ואין סיכוי לסיכונים מיותרים בהרמת גבות בחוטים.

 

מתיחות פנים ללא כל צורך בהחלמה

הרמת פנים בחוטים ללא ניתוח באמצעות חוטים, המוכרת גם כמתיחת פנים יפנים, היא שיטה פופולרית ומוכרת. הרמת פנים בחוטים מתבצעת לרוב שהעור מתחיל להתבגר ולנבול כלפי מטה ונוצר רפיון, האזורים שנפגעים יותר הם בדרך כלל הלחיים. כמו כן השיטה היא לא שיטה כואבת והיא מאוד בטוחה והיא מניבה תוצאות מהירות ויעילות. היתרון העיקרי של הטיפול, הוא שזמן החלמתו בניגוד לניתוח הוא מאוד קצר, בנוסף אין צורך בהרדמה כללית. שיטת הרמת פנים ללא ניתוח היא לא שיטה חדשה והיא הוכיחה את יעילותה. לפרטים נוספים צרו קשר עם ד"ר לאורה חזן שתעניק עבורכם שירות מקצועי ואדיב ועם מחיר משתלם, חייגו: .04-9889090

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here