צילום: יחצ

באדיבות: מומחי מותג הדרמו קוסמטיקה וישי

לאחר גיל 35, מוצרי אנטי-אייג'ינג הם חלק חיוני משגרת טיפוח העור. מרכיבי אנטי-אייג'ינג פעילים, פפטידים המסייעים לייצור קולגן בעור, ויטמין C ועוד יכולים לסייע להילחם בתהליכי הזדקנות העור בכך שהם עוזרים להתמודד עם ההשפעה של אובדן קולגן וחומצה היאלורונית החיוניים לעור כמו גם האטה בתהליך התחדשות תאי העור, שתי תופעות אשר אחריות להזדקנות העור.

איבוד הקולגן בעור הינו סממן להזדקנות הטבעית שלו, הקולגן הינו חלבון- מולקולה גדולה שמתחברת לעוד ועוד מולקולות ויוצרת תמיכה בעור ובכל אברי הגוף. סגנון החיים משפיע גם הוא, במהלך היום גורמים חיצוניים כגון: חשיפה לשמש, זיהום אוויר וכדומה עלולים לגרום להזדקנות העור, רפיון ולקמטוטים. ייצור הקולגן מואט, ומתחילים להופיע סימני הזדקנות רבים: קמטים, קווי מתאר פנים פחות מוגדרים, אובדן המוצקות.

מומלץ להשתמש באופן נכון במוצרי אנטי-אייג'ינג, על מנת שנוכל להפיק מהם את המיטב בשגרת הטיפוח. בעוד קרם אנטי-אייג'ינג עם המרכיבים המתאימים יכול לשמש כנשק יעיל נגד הזדקנות העור, הוספת סרום לשגרת הטיפוח יכולה לסייע בחיזוק היתרונות של מוצרי הטיפוח. הסרום מספק ריכוז גבוה יותר של מרכיבים פעילים, במנות קטנות ועוצמתיות המשלימות את פעולת השימוש בקרם לאחר מכן. הסרום, במקרם קליל יותר מקרם הלחות, חודר אל העור מהר יותר, מספק חומרים פעילים לשכבות עמוקות של העור ומכין את עורך למוצרי הטיפוח הבאים אחריו.

מומחי מותג וישי מסבירים כיצד להשתמש בסרום אנטי-אייג'ינג? לאחר הכנת העור באמצעות ניקוי פנים קפדני ושטיפה להסרת שאריות של תכשיר הניקוי, מרחי את הסרום בתנועות טפיחה עדינות – לא לשפשף – על עור הפנים כשהוא עדיין מעט לח, מצב המאפשר ספיגה טובה יותר. ודאי שהסרום נספג לחלוטין לפני שאת ממשיכה לשלב הבא בשגרת טיפוח האנטי-אייג'ינג שלך.
קרם אנטי-אייג'ינג – קרם לחות וקרם לילה אנטי-אייג'ינג הם קרמים חשובים בשגרת הטיפוח, מאחר והם משלבים מרכיבים המיועדים לשמר את נפח העור, לסייע בהחלקת קמטים וקמטוטים, או לשפר את הזוהר הטבעי של העור. קרם הלחות מעניק טיפול מקיף לעור, הכולל הזנה בלחות וטיפול ממוקד בסימני זקנה, הימנעי ממוצרים שהם כבדים או שומניים מדי עם העור שלך שומני.
כיצד להשתמש בקרם אנטי-אייג'ינג? ברגע שהסרום נספג בעור לחלוטין, מרחי בתנועות עיסוי את קרם ההגנה או קרם הלחות בבוקר, או את קרם הלילה בערב. מרחי את הקרם היטב על כל הפנים והצוואר כדי ללכוד את כל סגולותיו המועילות. אם את משתמשת בקרם עיניים אנטי-אייג'ינג, הדרך הטובה ביותר לשימוש בו היא באמצעות טפיחה עדינה בקצות האצבעות כשלב אחרון בשגרת הטיפוח.
כיצד לבחור בין קרם לבין סרום אנטי-אייג'ינג ? שימוש נכון בקרם ובסרום כחלק משגרת טיפוח אנטי-אייג'ינג שלך, יכול ליצור הבדל גדול באופן שבו העור סופג את כל המרכיבים הפעילים, ולבסוף משפיע על יעילותם בשמירה על העור במצב מיטבי. הסרום וקרם הלחות פועלים באופן שונה בטיפוח העור ולכל אחד מהם תפקיד שונה בשגרת היופי שלך.

קולגן ממצק את העור שלנו – בדיוק כפי שהוא משמש את הגוף בבניית השרירים, קולגן מעניק לעור שלנו את הגמישות, האלסטיות והמיצוק איתם הוא נולד. קולגן מסוג I ומסוג III נקשרים זה לזה בדרמיס, כמו כרית חיבור. הוא מיוצר ע"י פיברובלסטים, תאים בדרמיס, השכבה השנייה של העור, אשר אחראים גם על הפרשת האלסטין. ויחד עם אלסטין וחלבונים אחרים המכונים גליקופרוטאינים, קולגן מהווה חלק מהרשת החוץ תאית שבונה את העור עצמו, כמו שריר, ומעניקה את התכונות הפיזיות האמיתיות שלו, כמו טונוס, גמישות, אלסטיות ומיצוק.

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי מציע, את סדרת הטיפוח ליפטאקטיב הנלחמת באנטי אייג'נג ומתאימה לכל סוגי העור לגילאי 30+:
ליפטאקטיב סרום רטינול ליפטאקטיב ספשייליסט המטפל במראה קמטים עמוקים יותר. ובהפחתת מראה קמטים עמוקים, ומסייע להתחדשות תאי העור. קרם יום ליפטאקטיב קולגן ספיישליסט – קרם המסייע בתיקון מראה סימני הגיל הנגרמים כתוצאה מאיבוד קולגן בעור. העור נראה צעיר יותר, מוצק יותר וקורן יותר. פורמולה עוצמתית המשלבת מרכיבים פעילים: פפטידים עם נגזרת של ויטמין C לטיפול ממוקד בסימני ההזדקנות של העור. גוון העור נראה אחיד יותר וסימני פיגמנטציה קלים פחות נראים לעין. ליפטאקטיב קולגן ספיישליסט לילה – המסייע בטיפול בסימני הגיל, הנגרמים כתוצאה מאיבוד קולגן. מסייע בהפחתת מראה הקמטים, ממצק את העור ומעניק לו מראה אחיד וקורן. בלילה העור אינו מתגונן מפני נזקים ופנוי לשיקום ובנייה מחדש, לכן ישנה חשיבות רבה לשימוש בקרם ייעודי לשעות הלילה. ליפטאקטיב קולגן ספשליסט לילה, מחדש ומזין את העור. ליפטאקטיב ספשייליסט סרום B3- לטיפול בפיגמנטציה ומראה קמטים. מתקן כתמים כהים, מפחית קמטים ומאחד את גוון העור. עם התקדמות הגיל וחשיפה לגורמים סביבתיים, כגון: זיהום וקרני ,UV עלולים להופיע קמטוטים, כתמים כהים וגוון לא אחיד של העור. על פורמולה היפואלרגנית המכילה את המים הוולקניים של וישי המסייעים בחיזוק והרגעת העור. הסרום החדשני משלב רכיבים פעילים נגד פיגמנטציה.

צילום: יחצ
צילום: יחצ

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here