קרדיט לתמונה: unsplash.com

ראיון עבודה הוא לא מצב נוח לרובנו אך אין מה לעשות, הוא חלק חשוב בחיים. צליחת ראיונות עבודה בצורה טובה מאפשרת לנו להתקדם ולהשיג את המטרות והשאיפות שלנו. לכן, חשוב להגיע מוכנים לראיון ולשים גם דגש על כל מה שקשור להופעה שלננו שהיא למעשה כרטיס הביקור שלנו והדבר אשר עושה את הרושם הראשוני. אחד המרכיבים העיקריים בהופעה הוא הלבוש. כדאי להתאים את הלבוש בראיון לקוד הלבוש במקום העבודה. אם מדובר למשל על משרד עורכי דין, כדאי להתלבש באופן סולידי אך אופנתי. בלייזר לנשים שיכול להיות במגוון צבעים, חזקים או פסטליים על חולצה בהירה ומכנסיים מתאימים בצבעם תיצור את הרושם הראשוני המתאים. בלייזר למעשה ניתן להתאים לסגנונות לבוש שונים כך שהוא יכול להתאים לראיונות עבודה במגוון תחומים.

להוסיף פלפל ללבוש סטנדרטי- סוד הקסם להופעה מעניינת

לכולנו חשובה ההופעה החיצונית, וחשוב לנו לגוון ולעניין בלבוש שלנו, גם כדי לא לשעמם את עצמנו וגם כדי להרגיש אטרקטיביים ומעניינים. לא חובה שכל פריטי הלבוש יהיו צבעוניים, עם גזרה לא סטנדרטית או דוגמאות שלא רואים כל יום. מספיק שאחד מפריטי הלבוש יהיה כזה והשאר יתנו לו בסיס נוח לבלוט. כך למשל אם יש לכם חולצה דקה או סריג דק לא שגרתיים, תוכלו להבליט אותם עם בלייזר לנשים שדווקא יהיה עם מראה רגוע או להיפך: ללבוש חולצה בגוון אחיד ולא חזק מדי ועליה בלייזר צבעוני בצבע חזק, אפשר גם  עם חגורה מעניינת עליו. אפשר גם שהלבוש יהיה סולידי כך שיינתן מקום לתכשיט דומיננטי לגנוב את ההצגה. כך אתם גם נראים לא סטנדרטיים ומעניינים וגם המראה לא נראה מתאמץ או מקושקש מדי.

כך תתאימו בגד עליון למבנה הגוף

רבים טועים לחשוב שאם יש להם מבנה גוף מסוים ישנם פריטי לבוש שהם צריכים להוציא מהארון. הדבר לא מדויק: צריך להחליף את הבגדים שאינם מתאימים בבגדים מאותו סוג אך גזרה אחרת שיחמיאו ויישבו כמו שצריך, כי בגד יכול להחמיא לכל גזרה או מבנה אם הוא מותאם אליו. אם ניקח לדוגמא בלייזר לנשים, ישנם בלייזרים באורכים שונים, יש בלייזרים עם גזרה צרה והדוקה וכאלה עם גזרה רחבה יותר. למבנה גוף רחב כדאי להתאים בלייזר בגזרה שהיא צמודה וקצרה. כך יווצר מראה צר יותר. המבנה הקצר מחלק את הגוף נכון יותר. אם את נמוכה, מומלץ לבחור בלייזר ישר ולא צמוד בגזרת הגוף. כך יווצר מראה ארוך יותר.

באליה עיצובים תוכלו למצוא את האופנה העכשווית ביותר, בגדים איכותיים לכל מטרה, החל מחליפות מחוייטות דרך שמלות ועד חליפות פוטר. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here