מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי המוביל לה רוש-פוזה חוגג 50 שנה של דרמטולוגיה פורצת דרך ומביט קדימה במטרה להמשיך ולשפר את חייהם של צרכנים המתמודדים עם בעיות עור, תוך שיתוף פעולה הדוק עם הקהילה הרפואית בארץ ובעולם. לרגל חגיגות היובל המותג ירחיב את פורטפוליו המוצרים שלו וישיק מגוון פתרונות חדשניים, המספקים מענה מדוייק לבעיות עור כגון: פגמנטציה, אקנה, גירויים ועוד.

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל, לה רוש-פוזה (( La Roche-Posay , חוגג 50 שנות פעילות של דרמטולוגיה פורצת דרך ופתרונות לבעיות עוריות, ומביט קדימה אל 50 השנים הבאות עם מחויבות לחדשנות, מדע, טכנולוגייה וקיימות. המותג שואף לספק פתרונות משני חיים לכל סוגי העור, תוך שיתוף פעולה הדוק עם הקהילה הרפואית, הכוללת דרמטולוגים, חוקרים ומומחים במדעי המוח. מתוך הבנת החשיבות של עור בריא לאיכות החיים.
מאז הקמתו, בשנת 1975 בעיירה לה רוש-פוזה שבצרפת, שם נמצאת הנביעה של המים הטרמליים, שואב המותג השראה מכוחם המרפא של המים המהווים את הבסיס לכל מוצרי המותג. המים הטרמליים הייחודיים של לה רוש-פוזה, בעלי הרכב מינרלי עשיר, מוכרים על ידי האקדמיה הצרפתית לרפואה והוכחו כבעלי תכונות ריפוי המסייעות להרגעת העור, איזון המיקרוביום של העור ושיקומו.
במהלך חמשת עשורי פעולתו, שילב המותג מדע וחדשנות: הושקעו משאבים רבים במחקר ופיתוח, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומרכיבים פורצי דרך. כך הפך המותג למוערך ע"י רופאים רבים ומיליוני צרכנים ברחבי העולם. לה רוש-פוזה מציע מגוון רחב של מוצרים, המותאמים לכל סוגי העור ולכל הגילאים, מינקות ועד זקנה, בשילוב פורמולות פורצות דרך אשר פותחו במיוחד לטיפול בבעיות עור שונות, תוך הקפדה על יעילות מוכחת. המותג מקפיד להקשיב לצרכנים ולפתח פתרונות יעילים לבעיות עור מגוונות מתוך הבנה עמוקה של צרכי המטופלים.
כמו כן, מחוייב המותג לקיימות סביבתית ומשקיע מאמצים רבים בהפחתת טביעת הרגל האקולוגית שלו, תוך קידום אריזות בנות קיימא ושימוש באנרגיה מתחדשת.
לדברי גיא דנמן, מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "אנו גאים להיות חלק ממותג שמשלב מדע מתקדם עם יופי. כבר 50 שנה שלה רוש-פוזה שם לעצמו מטרה לשפר את חייהם של צרכנים המתמודדים עם בעיות עור, ואנו בישראל רואים בכל יום את ההשפעה של המותג על צרכנים".

לדבריו: "אנו חוגגים היום לא רק עבר עשיר, אלה גם עתיד טוב יותר, חדשנות ומחוייבות אמיתית לבריאות העור, המותג ירחיב במהלך השנה הקרוב את פורטפוליו המוצרים שלו וישיק מגוון פתרונות חדשניים, לסוגי עור שונים, המשלבים פורמולות וטכנולוגיות פורצות דרך עם יעילות מוכחת ומספקים מענה מדוייק לבעיות עור כגון: פגמנטציה, אקנה, גירויים, יובש ועוד".
לרגל חגיגות היובל, המותג לה רוש-פוזה, ישיק לראשונה מדבקות שקופות לטיפול מידי בפגעי עור ופצעונים, תחת השם: EFFACLAR DOU+M PATCH. המדבקות השקופות מבוססות טכנולוגיה מתקדמת המביאות לתוצאות מהירות ולפתרון יעיל לטיפול בפצעונים ופגמים. מדובר במדבקות דקיקות ואיכותיות, בגימור מאט, שקופות במיוחד, כמעט ואינן נראות כלל על העור, עמידות במים וניתן להשתמש בהם גם מתחת לאיפור.
המדבקות מכילות רכיבים פעילים, כמו חומצה סליצילית המאיצים את תהליך ההחלמה של הפצעים או הפגמים, סופחות את ההפרשות, מגינות מפני גירויים חיצוניים ומפחיתות אדמומיות. הן מיועדת לכל מי שסובל מפגעי עור ואקנה או בעל עור הנוטה לאקנה, פתרון יעיל עבור מתבגרים ומבוגרים כאחד.
מגיע באריזה הכוללת: 22 מדבקות ומחירו לצרכן בישראל: 79.90 ₪.
בנוסף לכל, אלה יוצא המותג בימים אלה בקמפיין רחב למודעות וחשיבות הגנה מפני השמש תוך פעילות רחבה במאבק במחלת סרטן העור. כ-20 מיליון מקרים חדשים של סרטן מאובחנים מדי שנה, ו-80% מהמטופלים סובלים מתופעות לוואי קשות בעור. המותג פועל עם ארגונים מקומיים וגלובליים, כמו גם עם אונקולוגים ודרמטולוגים, כדי לספק פתרונות מקלים למטופלים. בישראל המותג חבר כבר לפני מספר שנים לעמותה הישראלית לסרטן העור, וגם השנה יקיימו במהלך חודש יוני חודש המודעות לסרטן העור, פעילות רחבה לבדיקות עור ברחבי הארץ, שיערכו ע"י רופאי עור מומחים ללא תשלום, במטרה לעלות את המודעות ולעודד גילוי מוקדם בקרב הציבור הרחב.
לה רוש-פוזה ממשיך לאורך כל השנה להוביל את שוק ההגנה מהשמש, עם השקות של מוצרים חדשים להגנה אולטימטיבית נגד קרני UVA+UVB הארוכות במיוחד מסדרת אנתליוס.