ULIKE – המותג המוביל בעולם בתחום הסרת השיער הביתית יוצא בקמפיין ראשון בישראל בהיקף של כ- 2 מיליון ש״ח ומגייס את הרקדנית ג'וליה שחר לשמש כשגרירה של המותג לקידום המותג בכלל ומכשיר הדגל AIR10 בפרט, המתהדר בפטנט רשום – אפקט הקירור למינוס 5.1 מעלות. שגרירת המותג בחול היא קים קרדשיאן.
אביטל זמיר, סמנכ״לית פיתוח עסקי של יולייק ישראל: "הבחירה ביוליה הינה חיבור טבעי בין שפת הגוף לרעיון הקמפיין: הסרת שיער ביתית היא לא רק פונקציה, אלא חלק מתנועה של ביטוי עצמי, ביטחון וחופש אישי .
אנו מצפים להוות גורם מוביל בשוק הישראלי בתוך שנתיים וזאת בזכות הערך המוסף המובהק שהמותג מציג".
ULIKE – מותג בינלאומי מוביל בתחום הסרת השיער הביתי יוצא השבוע, לראשונה בישראל במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף, הכולל קמפיין ברשתות החברתיות והדיגיטל
מדובר בקטגוריה הצומחת ביותר בעולם ובמותג המציג מכירות של למעלה מ-2 מיליון מוצרים בשנה, ומראה צמיחה שנתית דו ספרתית של כ-70% .

מוצר הדגל של החברה Air10 הנמכר והמתקדם ביותר בעולם עם הפטנט הרשום עם אפקט הקירור למינוס 5.1 מעלות שבין מפתחיו נמנה פרופ' תאודור ו. הנש זוכה פרס נובל לפיזיקה.
ג'וליה שחר היא רקדנית וכוריאוגרפית בינלאומית, מנצחת עונת 'רוקדים עם כוכבים' 2024, יחד עם השחקן דור הררי. בעונה הנוכחית היא לוקחת חלק פעיל גם כמתמודדת, כשהיא רוקדת עם בן זיני וידועה בנחישות הגבוהה ובמסירות להצלחה. מעבר לרחבת הריקודים בן זוגה, יוגב מלכה, זוכה 'נינג'ה ישראל', מלווה אותה הן על הבמה והן בחיים האישיים והשניים מהווים צמד מעורר השראה של מקצועיות, אהבה וערכים משותפים. השניים מתכוננים לחתונה שמתוכננת לחודש ספטמבר הקרוב
יוגב מלכה הפתיע את ארוסתו ג׳וליה שחר והגיע לסט הצילומים בדיוק בזמן – כדי לעטוף אותה בחיבוק חם, רגע אחרי שקפאה מקור בין עשרות קילוגרמים של קרח שנשפכו על הסט
ג׳וליה שחר שנבחרה לשגרירת מותג הסרת השיער המוביל בעולם Ulike הצטלמה הבוקר לקמפיין הראשון של המותג בישראל.
לצילומים הביאו למעלה מ-40 קילו של קוביות קרח אותם שעטפו את רגליה לצורך המחשת אפקט הקירור של המכשיר.
בהפתעה מוחלטת – יוגב הגיע מהבית לחמם אותה כיאה לארוס המושלם.
ואנחנו פה נמסים בדיוק כמו הקרח