הסרת שיער בשעווה

הסרת שיער בשעווה היא שיטה נפוצה מאוד בארץ ובעולם. נשים רבות שומרות על אסתטיקה וטיפוח הגוף באמצעות הסרת שיער בשעווה. השימוש בשעווה עבור הסרת שיער נפוץ באזור המפשעה, הרגליים ובבית השחי. הסרת שיער מקצועית בשעווה אצל קוסמטיקאית המתמחה בכך תניב תוצאות איכותיות ובטוחות לעור חלק. יש נשים המעדיפות להסיר שיער בשעווה עצמאית בביתם ועושות את זה בהצלחה, אך יש כאלה לא מסתדרות ומצליחות ואף גורמות לעצמן שטף דם בעור והסרה לא חלקה מספיק של השיער בגוף.

אין תחליף לעור נקי וחלק, היגיינה וניקיון אשר יגרמו לך להרגיש נשית ביותר. כל אחת מבינה את התחושה בלהרגיש ולהיות נקייה וחלקה. הסרת שיער בשעווה בשיטה חדישה ללא כאבים, שיטה אשר מחזיקה זמן רב יותר.

להרגיש חלקה יותר, נשית יותר, הסרת שיער בשעווה לרגליים יפות וחלקות. כקוסמטיקאית אני משתמשת בכלים ובמוצרים הטובים ביותר הקיימים בשוק להסרת שיער בשעווה. אני מאמינה כי לקוחה מרוצה היא לקוחה חוזרת ומביאה איתה עוד לקוחות חדשים. ההבדל בין הסרת שיער בבית עצמאית להסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית המתמחה בזה הוא רמת הגימור והמוצרים. לפעמים כשאת עושה זאת בעצמך את לא שמה לב ונשארים שערות מיותרות במקומות שאת לא מגיעה או רואה אותם, בנוסף לפעמים הסרת שיער לא מקצועית עלולה לגרום לשתף דם וסימנים בעור. טיפול נכון אצל קוסמטיקאית ימנע ובטוח ובנוסף רמת גימור גבוהה ומקצועית.

חשוב לבחור קוסמטיקאית מומחית בעלת הסמכה מתאימה בתחום הסרת שיער בשעווה, קוסמטיקאית בעלת תעודה וניסיון בתחום וכמובן ציוד איכותי ומקצועי הדרוש לביצוע הסרת שיער. בתום כל טיפול, יש למרוח שמן על העור להרגעת האזור בו בוצעה הסרת שיער. ישנם מספר סוגים של שעווה, שעווה מדבש, שעווה מעץ אורנים, שעווה קרה וחמה.

הסרת שיער בשעווה באזור הפנים מומלץ שיעשה על ידי קוסמטיקאית אשר מוסמכת לכך, באמצעות שעווה עדינה ניתן להוריד שפם ושערות מאזור הפנים בדרך בטוחה ולמנוע כאבים מיותרים ואודם באזור המריטה. לאחר הסרת שיער ושפם יש למרוח קרם פנים או שמן למניעת אדמומיות בפנים. וחשוב שתזכרו הסרת שיער בשעווה זה לא עינוי, חשוב לבחור קוסמטיקאית מקצועית עם יחס אישי וחם, הרגשה של בית ואוירה טובה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here